Koronawirus - ważne informacje
Informacje związane z funcjonowaniem firmy w okresie pandemii.

W związku z zaistniałym zagrożeniem (Koronawirus) wprowadziliśmy następujące zmiany organizacyjne:
- Nie przyjmujemy zamówień składanych osobiście w oddziale firmy.
- BRAK odbiorów osobistych!! Realizacja zamówień tylko poprzez spedycje! Składanie zamówień drogą elektroniczną (e-mail, sklep internetowy) oraz telefonicznie. Jeżeli nie posiadają Państwo dostępu do platformy internetowej, prosimy o bezpośredni kontakt z działem IT: cezary.pogan@inoxplus.com.pl
- Biuro Obsługi Klienta (odbiory osobiste, inne sprawy) jest nieczynne.
- Na terenie całej firmy udostępniamy płyn do dezynfekcji dłoni.
- Maksymalna możliwa ilość pracowników została przełączona w tryb pracy zdalnej. Odbywa się to bez wpływu na płynność i jakość obsługi.
- Poszczególne działy (handlowy, zakupów, księgowość, magazyn) zostały odizolowane. Pracujemy w grupach nieprzekraczających sześciu zawsze tych samych osób.
Powyższe zmiany obowiązują do odwołania.